8 januari

2009-01-08 @ 18:34:41

Hej bloggen!
Första skoldagen på vårterminen idag då!
va jobbigt att gå upp klockan 6 imorse (men var faktiskt ovanligt pigg för att ha gått upp runt 10-11 senaste 2-3 veckorna) och så himla drygt att åka buss, och tror ni inte det slutade med att jag fick springa till bussen, haha ^^ (imorgon SKA jag gå i tid så jag slipper det) annars har dagen var OK, vi pratade med magda och magnus imorse om allt, och gissa vad magda får vara kvar hon har fått sina papper nu, så imorogn blire tårta på kommunikationen! 

sen vi som har skapande verksamhet drog igång med lektion 9:50, så vi startade med några drama övningar. sedan sammlade vi oss, och började då med hallarna vi ska göra i ordning hallanra i f-huset den utanför F5&F4 och sen den utanför F7, vi tjejer har den utanför F7 och killarna den andra, och det allra roligaste är att vi har en budget på 0 kronor!? detta kan bli intressant, slutade den lektionen runt 11-tiden.
och gick då ner på stan och kollade lite, sen tillbaka till skolan och då gick vi in till matsalen för att ta något att dricka ^^, sedan börjde vi 12:05 med idrott (tror jag), och då dem före lovet hade sagt åt oss att vi skulle ha idrottskläder med oss, men när vi då skulle gå upp och byta om hade dem tydligen ändrat sig och att vi skulle vara i källaren och planera. så ja det gjorde vi och vi som går i BF07A har fått en ny idrottslärare, den tredje vi har nu på två år blire väll?
drygt och nu sista terminen också, men hoppas det blir bra :)
åkte med 14:11 tåget gick av i kopparberg, handlade lite och så med mamma. sedan hem och äta!

fredag imorgon (går till 4 men måste sluta tidigare då vi måste ta oss ner till station när vi ska hem, himmla drygt att dem ska göra så) sen är det helg!!!!

puss, i nästa inlägg kommer det bilder från mammas och min promenad igår ^^
så kika in senare!


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0