5 januari

2009-01-05 @ 18:40:51
Hejsan
ännu ne dag har gått och nu går dem fort alldeles för fort! på torsdag börjar skolan igen, (kommer ett inlägg om det senare) annars vad har jag gjort idag då? följde med mamma och handlade inne i kopparberg, och sen till lå¨dan där anna och ted var sen åkte vi hem hit, och vi bjöd på mat, flygandejacob och efter maten åkte dem hem. hehe både jag, mamma, pappa och anna fick jätte många pussar av han, hehe så sött!
haha och spänner musikerna gör han också, hehe ni ska se det är jätte kul och hur gulligt som helst! :D
Nej nu ska jag sjunga lite singstar i think, sen sätta mig här vid datorn igen.
skriver mera senare
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0