28 januari

2009-01-28 @ 21:50:53
Hejsan bloggen!

Allt är på topp nästan bara dessa individuelle val
som jag inte är överräns med ^^
mer om det längre ner

dagan idag då, hade sovmorogn började vid 10 så åkte med 8:58 tåget in till linde och gick sedan upp till skolan.
där satt pernilla haha va lite kul jag kommer längst bort i a-huset sen mitt emot ligget b-huset och från b-huset kommer S och går in i a-huset och då kommer jag precis bakom han och pernilla hör mig klacka och säger nu kommer emma, haha och sen är det S som kommer och jag kommer bakom haha var kul (dock roligare när man är med, än när man läser det) sen gick vi till samhällskunskapen håller på och bygger upp oss ett eget land går väll sådär. Sen lunch luckades hälla ut ett glas juice. haha sedan käkade jag och pernilla russin och flingor utan fil haha. :D sen dags för kommunikation fast ja det var på den tiden då vi skulle välja individuella valen och mina (och pernilla och emelie´s) ser ut såhär:
HT 09 måndag - Massage
HT 09 onsdag - Olyckfallsvård
VT 10 måndag - Rättskunskap
VT 10 onsdag - Natur och frilufsliv B



Årskurs 3 ser inte så lockande ut, haha!
det återstår och se om den är det eller inte.
menmen nu till roligare nyheter :D:D:D:D
när vi sedan hade gjort valen alla tre går vi tillbaka till klassrummet där dem håller på pch gå igenom provet så vi får våra prov kollar igenom det och gissa vad jag ser sista sidan!! står det betyg på provet: MVG
gissa om någon vart lycklig! jag trodde lixsom inte äns att jag skulle få G.
så ja jag är glad och ja jag skröt lite om det nu! (A) det får man göra ibland!
sedan sista lektionen hade vi svenska svarade på massa frågor om en film som vi nu har kollat på i tre lektioner varav jag har vart här en av dem tre så har alltså sett knppt en tredje del av filmen och det var den delen mitt i typ 30-45 minuter så har inte så mkt att säga om den filmen, vet nu iallafalla att den heter "Nyckeln till frihet" (tror jag) haha nu vart jag osäker.

Nej slut pratat om skolan, och prata om något annat.
Anna och ted var här och hälsade på en snabbis idag, alltid lika trevligt och ted är så söt! <3
hihi fick pussar och kramar innan dem åkte hem så gulligt ^^
nej nu ska jag vara social på msn sedan sova.
skolan imorogn:

åker med 8:58 tåget in till linde sen...

9:50 - 11:00 Skapande verksamhet
11:00 - 12:05 LUNCH
12:05-13:15 Idrott

sen slutar jag för dagen så åker med 14:11 tåget hem pappa hämtar mig vid station!
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0