27 januari

2009-01-27 @ 19:46:35
Hej
idag har jag vart hemma från skolan, för imorse när jag vaknade så var det ögat som jag nu har haft ont i några dagar så såg jag helt suddigt. Och vi skulle typ bara kolla på fim idag så jag blev hemma, men imorgon är det skolan som gäller igen..
Och på tal om imorogn så har vi sovmorgon börjar vid 10:00 med samhällskunskap, sen lunch och sed kommunikation vi får tillbaka proven vi skrev för typ 1,5 halv vecka. jag hoppas verkligen jag får G på det!, sen ska vi äve välja individuella valen!

och det låter inte direkt lockande för att:
1. jag vet inte vad jag ska välja (förrutom rättskunskap)
2. det finns inget kul, eller jo men antingen krockar det med rättskunskapen, eller så är det för 2:orna eller så måste man ha förkunskaper.
3. och idag ska vi välja dem, så det blir toppen. årskurs 3 kommer inte bli så bra känns det som ^^

men men, efter kommunikationen har vi svenska, och har inte en aning om vad vi gör. sen blir det att åka med 14:11 tåget hem :D så är hemma 14:45 i ställdalen, ska höra om pappa kan hämta mig :)
Nej nu vara social på msn, sen vid 20:00 ska jag kolla på top model sedan blir det att sitta här igen ^^
Puss :)

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: emily

Men fy stackare. Aldrig kul när det har med ögonen att göra..

2009-01-28 @ 14:16:40
URL: http://emslo.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0