26 januari

2009-01-26 @ 21:38:13
Hejsan bloggen
Skola idag då, från 8:40 till ca 11:00 sen, satt och skrev hela lektionen om barnsutveckling m.m, drygt var det! 2,5 A4 sidor var det fram&baksida så alltså 4,5 sidor. Skrev med bläck gjorde jag också så nu är jag helt bläckig på händerna, haha fattar inte hur jag lyckas :) åkte iallafall hem med 11:20 bussen.
Saker på bussen idag: 
1. Måste man prata så högt när dem sitter precis brevid varandra, och inte fattar man ett ord va dem säger. Visa hänsyn! 
2. Samma ska när dem pratar i mobiltelefon jag tror deras mobiler är fastklistrade i örat på dem, och prata högt ska dem också göra, så hela bussen ska höra hela samtalet.
3. Busschauffören ska väll köra bussen och inte prata i mobiltelefon? eller är det jag som har förstått fel?
Visst är det härligt att åka buss?

I Kopparberg hämtade mamma mig vid station sen åkte vi till Ica och handlade sedan hem och mormor kom och fika och nu så är mamma och pappa på banken kan ju hoppas dem kommer hem snart, för jag är hungrig, och jusstja skulle ju skala morätter tills dem kom hem men det var inte så lätt för morätterna vi hade var inte nå fräscha så det gick inte.
Och nu på kvällen så har jag kollat på bonde söker fru - bröllopet (kommer snart ett inlägg om det)
Puss

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Aredhel

sv: Tack så himla mycket! <33 betyder väldigt mycket att ni tycker det! :'D

2009-01-27 @ 19:26:37
URL: http://aredhel.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0