21 januari

2009-01-21 @ 22:33:41

Hejsan
vart i skolan idag, hade sovmorgon imorse (Y) så jag tog 8:58 tåget in skönt, och mamma skjussade mig till station, men iallafall kom till skolan eller ja jag kom till linde 9:33 sen när jag ska kliva av tåget och står framför en dörr så är den en kvinna som står brevid mig:
- går jag av rätt nu om jag ska till lindesberg?
- ja det gör du
-okej va bra, du vet du vart hotellet ligger?
- nje *kollar på byggnaden som ligger mittemot station* ja för det är ju inte det dära, nej tyvärr då vet jag inte var det ligger.
- okej men jag får fråga mig fram.

hehe lite roligt sådära, men iaf sen gick jag till skolan och kom dit nån gång vid kvart i kanske? skit samma, sedan gick jag till samhällskunskapen och senare nån miut i tio kom även emelie dit :D vi skulle diskutera, så tre grupper med fem i varje, jag var med Jo,Th,Jo, Em och jag. det gick väll ganska bra haha ^^
sen va det lunch drack lite i matsalen
sen vid 12-tiden va det dags för lektion i F5 och då kommunikation vi skrev och diskuterade helt okej lektion!
sen hade vi svenska kollade på film, och gick ca 5 i 2 så han med 14:11 tåget!

sen hem mamma kom oh hämta mig vid station ^^,
sen har jag och anna pratat ca 20 gånger i telefon, HAHA!
hennes msn vill inte fungera, knepigt, så nu har vi försökt med allt, men hon skulle in på elgiganten imorgon så hoppas det löser sig :)
men annars har det vart en lungn dag, men nu ska jag sov, och jag har sovmorgon imorogn så åker med samma tåg som jag åkte med idag, och har bara 2 lektionen imorogn skapande verksamhet och idrott ^^ så åker med 14:11 tåget hem imorgon också!
Puss


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0