13 januari

2009-01-13 @ 20:12:28

Hejsan
har nu gått den längsta dagen på hela veckan (eller vänta nu, idag slutar jag 15:45 och på frdag slutar jag 15:50) alltså den näst längsta dagen, Haha.. Menmen vad har man gjort idag då i skolan/hemma jo tänk för jag ska berätta det ^^
Åkte till skolan med bussen vid ca kvart över 7 alltså var jag i skolan runt kvart över 8 ^^ sen gick vi till C12 där vi skulle ha mentorstid, sas väl inte så mkt, eller jo vi har ny idrottslärare IGEN bara 4 läraren, och den andra vi skulle ha som vi träffade i torsdag´s skulle vi tydligen inte ha, åhh dryga är dem, varför skulle vi träffa henne då, hade ju vart bättre att dem hade kollat och att allt var klart innan dem sa något åt oss!, men jaja  lindeskolan fungerar inte så, det är göra först tänka sen. aja så nu har vi en som heter Malin.

sedan efter det så vid 9:05 gick vi upp till F5 där vi skulle få information om individuella valen inför 3:an, jag tycker verkligen inte om det finns inga roliga kurser! ville ha bakverk va det någon som hette, men den var tycligen bara för 2:orna!, och sen teckenspråk finns två steg, steg ett är för 2:orna, och sen finns det steg 2 som är för 3:orna, men för att få ta det som är steg 2 måste man ha läst steg 1 först. Men det kankse löser sig iallafall. jag hoppas det, sen funderar jag på att ta rättskunkskap, fast jusstja det passade inte in så det sket sig, åhh blir bara trött av att tänka på det, ska vara klart 2 februari iallafall, så ett tag på mig och tänka och det behövs. men sen pratade vi om det ett tag, sedan tillbaka till C12 där den ordinarie lektione fortsatte (förskola, skola, fritidshem) hade läxförhör, och fick tillbaka dem senare på lektionen och gissa vad, MVG på den! mycket skönt, sedan efter läxförhöret gjorde vi instuderingsfrågor i ca en halvtimme, sedan va den lektionen slut. Lunch käkade en hårdmacka och ett glas juice

Sen terminens första samhällskunskaps lektion förklarade massa ord, tråkigt var det :(, sen öven terminens första svenska lektion, fick nån uppgift men är inte klar så ska fortsätta imorogn, slutade även tidigare där ifrån eller jag, pernilla och emelie gjorde då vi skulle till ishallen för att åka srkidksor på idrotten ^^, var sjukt kul och herregud va vi skratta ^^ menmen fick skjuss av emelies pappa tillbaka till skolan jag och pernilla då vi skulle lämna tillbaka nyckeln och papprena, sedan gick vi ner mot station och tog varsin buss hem jag, grängesberg och pernilla extrabussen ^^ hemma vid en 10 över 5 och nu sitter jag här och samtidig springer fram och tillbaka mellan tv:en då det är top model där ^^¨Men nu ska jag sluta, ojojoj vilket långt inlägg och inte än ända bild, sorry ^^
mer bilder i inläggen, annars är det inge kul att läsa :P
Puss


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0