11 januari

2009-01-11 @ 18:16:36
Hejsan bloggen!

Idag är det söndag och sista dagen på helgen, alltså så är det ännu dags för en ny vecka i skolan imorogn (och en hel vecka) förra veckan gick vi bara 2 alldeles lagomt tycker jag, flera sådana veckor :D menmen inte det, utan vi går ut stenhårt från första början, nästan..
Alltså måndag imorgon, dagen jag inte ville skulle komma har nu kommit. Med det är det Måndagar är både tråkiga och otroligt bra, dubbelmoral, ja! men nu ska ni få veta varför det är såhär.


Röda ringen där befinner jag mig imorogn mellan 8:40-11:20 i salen Å3


MINUS -
Individuella valen börjar
Jag ska vara borta i Å-huset
Jag är själv känner ingen
Har hört att lektionen är tråkig

PLUS +
Har bara en lektion mellan 8:40-11:20
Kommer hem vid 13:00
Känner läraren

Menmen, det är bara gå dit med ett leende och hoppas på det bästa, och det är ungefär så jag ser på morgondagen!
Vi hörs (skriver om måndagen imorogn)
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0