Planering för vecka 7

2009-02-08 @ 18:38:58
Måndag: Helt vanlig måndag med en lektion som är Barnkunskap borta i Å-huset. Tycket inte om det huset, haha det luktar sjukhus. Men mycket bättre nu när jag iallafall känner en. Iallafall tillbaka till lektionen den håller på mellan 8:40- ca 11:00 sen blir det att åka med 12:14 tåget hem så är hemma vid ca 13:00. Då blir det att plugga hela dagen, typ ^^
Tisdag: Sovmorgon, vi har fått en uppgift att jobba med på FSF så vi har inte den lektionen, så jag börjar inte förrens 12:05, så åker in med 10:57 tåget, sen går jag till 15:45, så det blir att åka med 16-bussen hem (för övrigt så är det första tisdagen på 3 veckor jag är i skolan) 
Onsdag: Sovmorgon, åker med 8:57 tåget och börjar samhällskunskapen 10:00 (vi har prov) slutar runt 14:00 så jag åker med 14:11 tåget hem.
Torsdag: Sovmorgon vi har ingen skapande för att vi var där kvällen den 6 feb, så då har vi ingen lektion idag så jag börjar 12:05 och har idrott till 13:15, så jag har en lektion idag! så jag åker till linde som är ca 5 mil (tror jag) för att ha en lektion. Det är dessa stunder jag skulle vilja bo i Lindesberg!
Fredag: Sista dagen innan sportlovet! börjar 8:40 och slutar 13:45. egentligen på fredagar slutar jag vid 16:00 men inte idag för vi var ju som jag sa längre upp i skolan 6 feb så då fick vi ara lediga både på torsdags lektionen och fredags lektionen. så det är bra :D Så då åker jag med 14:11 tåget hem.
Lördag: Kanske iväg på rally? :P
Söndag: Vet inte vad som händer.

Måste också säga att detta är den sista "riktiga" skolveckan på 9 veckor! :D
vecka 8: Lov
vecka 9: Kulturvecka
vecka 10-15: APU (har lektion på måndagar)
vecka 16: Lov
men återkomer med planeringen för dem veckorna när dem kommer.

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Michaela / Bloggdesigner ♥

sv; ja gu ja! :d hahah!

2009-02-09 @ 13:48:21
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0