Ojoj har hunnit med mkt idag!

2009-02-17 @ 23:00:42
Hejsan
har hunnit med mycket idag faktiskt (Y)
städat, dammsugit, burit ved, färgat håret, klippt mig. och massa annat,
så hejja mig, det var ju intedåligt att jag hann städa, sen har jag sjungt singstar också ;)
och nu sitter jag här och dricker smoothie som mamma har gjort, riktigt gott.
och imorgon är det onsdag det innebär att jag ska hem till Emelie åker med tåget från ställdalen 14:59 och är i linde runt 15:38, och tror pernilla också åker med tåget så hon går då på i kopparberg, hoppas det så slipper jag vara själv, så tråkigt att åka tåg själv. men det visar sig, har iaf sällskap hem då både jag och pernilla åker hem med 22-bussen. så är hemma i kopparberg (varför skrev jag hemma, hemma för mig är ställdalen) menmen, så vi är i kopparberg runt 23-tiden (måste gå ner och kolla om det erkligen går en bus vid 22 och om det då är precis 22.
och laddad för imorogn är jag också (Y)
kameran laddat, pengar har jag, spelen framlagda. och allt är på topp! :D
(kommer nog lite bilder därifrån)
nej nu busstider, sen kolla runt på nätet lite sen sova :)
kom på måste ju lägga in före/efter bild på mitt hår.


syns mera i verkligheten, att det är mörkare, för på korten så förstår blixten så mkt!
men det syns ju iaf lite, och det syns att det är kortare.

Puss ♥

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0