9 februari

2009-02-09 @ 17:16:37

Guten tag ^^
vad har alla gjort idag då?
skolan för min del en lektion mellan 8:40-11:00 sen har jag suttit på en bänk i ca 1 timme och väntat på att få gå till tåget. Gick med H och S, så hade sällskap iallafall. Kom hem runt 12:50 då mamma kom och hämta mig vid station.
och gissa klockan 15:00 får mamma ett sms på mobilen från posten, mitt paket har kommit!!!
men j just nu ligger det kvar på ICA, där det ska ligga tills imorgon :(
jag vill ha det NU
menmen får väll vänta då :(
nu ska jag fortsätta plugga
sovmorgon i morogn också så åker med något tåg som jag inte kommer på när det går nu ^^
Puss 


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0