3 februari

2009-02-03 @ 21:34:30
Hej
Idag var jag hemma och var sjuk! igen, snälla jag vill bli frisk nu!
Kan skriva lite om gårdagen också (måndag)

Måndag:
Gick och la mig runt 22 på sändag kväll och kan inte sova ligger och stirrar i taket typ och håller på och hostar så jag spyr. så efter 4 timmar runt halv 1 går jag ner, och dricker honungste. sen upp till sängen igen där jag somnar tillslut, klockan ringer vid 05:40 och jag går upp ca 06:15 och får springa till bussen. kommer iallafall till skolan och kort dag idag med bara en lektion barnkunskap, vi kollar på film och pratar och så så slutar vid 11 tiden då går jag till skåpet hämtar grejjerna och går ut igen till mamma och mormor, där dem står för vi ska till örebro för shopping och tandläkarbesök.
orkar inte berätta i i detalj, men innan tandläkaren (där jag hade tid kvart över två) så åker vi till mega och biltema och äter på max.
sen tandläkaren och efter det marieberg, bauhaus, ikea handlade lite grejjer.
sen vid halv 8 kommer vi ut från ikea och sen åker vi till Jula och köper ett handfat och sen hem. så var hemma någon gång runt 21-tiden :)
kommer bilder på det jag köpt en annan dag, så istället kan jag visa bilder från dagen:
  
1. På väg till Örebro, kort från bilen.
2. Vi åt på Max, och jag säger det dem har inga goda hamburgare, nej Donken ska det vara!
3. Svampen i Örebro

  
1. Marieberg köpcentrum
2. Bauhaus

   
1. Bild från bauhaus, kolla golvet det glittrar jag vill också ha det!
2. Bild från bauhaus, ge mig detta badrum!
3. Åhh kolla bilen, en jaguar. skit snygg!


Nu till dagen, tisdag idag då.
vart hemma från skolan som jag skrev längre upp. och blir hemma imorgon också :(
men på torsdag hoppas jag det blir skolan igen, för vill inte missa så mycket.
så då är det tor och fre som jag går i skolan, och på fredag blir det en lång dag. menmen det kanske kan bli kul :D
Men nej orkar inte skriva mera, jag ska sova nu
puss

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: P-nilla

Hej, du får krya på dej!

2009-02-04 @ 08:50:13

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0