26 februari

2009-02-26 @ 21:37:40
Hejsan bloggen
idag i skolan har vi dansat vals&foxtrott (tror jag det var)
gick ganska bra, bara sista dansen jag inte kunde typ haha ^^
menmen, sen blev det att käka på 37:an med pernilla. sen tog vi 14:11 tåget hem.
annars har det inte hänt något annat.
men kan ju bjuda på lite bilder

har ju vart soligt och fint här idag, nästan vårväder ju :D
  
och såhär kul kan man ha på tåget:
  

så alltså har det vart en väldigt lugn dag idag, det gillar vi.
och imorgon blir den också lugn då blir det att kolla på filmerna, och utställningar, och äta det matgruppen har gjort.
Kommer bli kul, men roligast är att se filmerna! :D
Nej nu ska jag sova för ska upp vid 6 tiden imorgon :/
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0