22 februari

2009-02-22 @ 21:50:39

Hejsan
det är söndag idag, och det innebär sista dagen på lovet och det innebär att det är skoldag imorgon.
men faktiskt ska det bli kul för vi har inte en ända lektion denna vecka, nej nu blire film hela veckan.
Årets kulturvecka är här!
kommer bli sjukt kul tror jag, och vecka 10 börjar b´praktiken som håller på i 6 veckor alltså fram till vecka 15 :D
menmen, jobbigt att gå upp imorgon fast vi har en rolig dag men har typ gått upp vid 10-halv 11 hela lovet och vart uppe till typ 2 tiden på nätterna, inte bra. menmen. vi hoppas på det bästa,s ka försöka komma upp vid 6-tiden :D
wish me good luck, det kan behövas.
men nej nu ska jag gå ner och äta något, för är hungrig sen ska jag sova.
Puss


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Johanna

Hej!

Haft en bra helg?

Kram

2009-02-23 @ 11:51:42
URL: http://johannavk.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0