19 februari

2009-02-19 @ 16:18:14
hejsan
just nu sitter jag i köket med min bära och skriver detta ^^
jag har precis bakat klar muffinsarna jag har gjort (bilder kommer, men det får bli senare då jag lagt in bilderna på datorn, men dem kommer på samma inlägg) jag har kommit på att mitt nya intresse ska bli att baka cupkakes (och nej det var inte det jag gjorde idag) men dem är så söta!, så nån gång i sommar får det nog bli när jag är hemma själv ska jag baka cupkakes, med roligt strössel på ^^ menmen nog pratat om bakning, och över till mat, haha jag väntar på att mamma ska komma hem så vi kan äta (tror jag) falafel. jag älskar det!!
förresten halva lovet har gått nu
måndag
tisdag
onsdag
torsdag
fredag
lördag
söndag

menmen ska bli kul att komma tillbaka till skolan också (okej är hellre hemma men) vi har ju kulturvecka :D film hela veckan! love it<3 :D
kommer bli jätte kul, tror jag.
men nej nu ska jag kolla om det finns nå skoj att kolla på tv medans jag väntar på att mamma ska komma hem, men bilder på muffinsarna kommer och lika så bilder från emelie igår.
Puss


UPDATE;
nu bilder på muffinsarna ^^

  

haha okej nu ska jag förklara bilderna lite, eller inte själva bilderna för alla ser väll att det är muffinsar
första bilden från vänster är med blockchoklad som jag rivit ovanpå sen in i ugnen
mitten bilden (och av denna variant finns det bara en eller fanns) det är med strössel som jag på innan jag gräddade dem för skulle kolla om strösslet vart bränt, men det vart det inte.
sista bilden är med samma muffins smet som dem andra och sen har jag tagit glasyr ovanpå och sedan strössel. men dem är inte så goda, (därför det bara är 4 st)
och sen mitten bilden och sista biden i bakgrunden så är det vanliga muffinsar
så det var det :D

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Anonym

Hoppas du har en underbar kväll och att du imorgon får en underbar helg =)

2009-02-19 @ 20:30:44
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0