Världens dåligaste uppdate!

2009-12-21 @ 19:36:04
Men nu är jag tillbaka, har bara inte orkat skrivit något!
Kan ju berätta vad jag har gjort de senaste dagarna..

I lördags så var ju jag, mamma och mormor till Örebro för julhandling, och det gick ju ritkigt bra, så nu har man nästan köpt alla julklappar! :D Vi såg även Roger Pontare, var bara någon meter ifrån han ^^ Kom hem runt 20 tiden.

I söndags, så slog jag in lite julklappar, och bakade.

Idag har jag också bakat, och sedan har jag och pappa vart till Kopparberg och handlat lite, sedan nu på kvällen fick vi besök av Anna och Ted. Och snart eller vid 20 ska jag kolla på tv!

Det var en kort liten uppdate ni fick, men faktiskt inte hänt så mycket, förresten kom just nu på att jag glömde lägga upp planering för kommande vecka igår så det får jag lägga upp idag (när jag skriivt klart detta) sen lite andra inlägg ska läggas upp. Men jag är iallafall tillbaka och kommer nu blogga som vanligt! :D PUSS

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Photographs by Natalia

sv: men hallå vi pratade ju förut?:O

Haha jo det är bara bra med lilla mig :D trött bara. KRAM!

2009-12-21 @ 19:40:16
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0