Tummen upp, tummen ner

2009-12-15 @ 22:11:06

Att det är snö ute, och att det fortfarande snöar! Har nog aldrig längtat så mycket efter snön som jag gjort iår! Och första snön kom också innan 24 december nu hoppas vi bara på att dem ligger kvar. Men är iallfall ca 1 dm ute nu! :D



Att jag har ganska mycket panik med julklapparna som ska inhandlas.. Vad ska jag köpa, alla julklappar MÅSTE inhandlas på lördag när jag och mamma åker till Örebro. Och just nu har jag ingen aning om vad jag ska köpa. Så ja good luck Emma. Men det ska nog gå bra ska ni se ^^ eller ja det visar sig på lördag, ni kan ju hålla tummarna iallfall ^^ + att jag ska handla nya kläder till jul/nyår men även sånna kläder jag kan ha till vardags också, men kan ju vara kul med något nytt på jul/nyår. Så ja det visar sig vad man hittar, om man nu hittar något. Men det ska jag väll göra..? 

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: I Z Z A H ~ S V A R A R

hehe okej =) allt bra med dig ?



kolla gärna in mitt sensate inlägg, du kanske till och med kan hjälpa mig ! =) tack på förhand !

2009-12-16 @ 10:22:50
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0