Tisdag

2009-12-01 @ 19:02:19
1 december idag, och det var minus grader imorse när jag gick till bussen.
kanske kan bli lite snö till julafton iallfall?

Min dag har vart kaos, fast egentligen inte. Haha svårt och förklara.
Iallafall vi åkte en jätte fin och mysig buss imorse med blåa lamor och sånt i, åkte med en för typ 1 år sen också då vi var på revy med mamma´s jobb, men aja inte det jag skulle prata om. Men den var mysig iallfall och sköna säten. När jag kom till skolan satte jag mig tillsammans med några klasskompisar vid bänkarna och pluggade på religionen, sedan var det historia orkar inte ens nämna det, eller kan säga att vi valde vad vi ville jobba om jag ska ha Kambodja. Efter det pedagoiskt ledarskap A+B klassen pratade och planerade om GYO-dagen.
Efter det var det lunch åt i matsalen för det var spagetti och köttfärsås så åt med tre kompisar, mums var det!
Sedan plugga lite mera på religionen, och vidare till F7 där vi hade stinas lektion, mer prat om GYO-dagen. Så kankse vi har det under kontroll nu? Men är tveksamt... Haha och på torsdag drar vi igång med det ^^

Men ska spela lite nintendo DS nu, sen blir det väll lite mera bloggning. och vid 21 ska jag kolla på tv. Men är ledig imorgon ju, studiedag, SÅ SJUKT SKÖNT!!! :D
PUSS

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Matilda

Hej sötan, kan du göra mig en tjänst? Gå in på min blogg och skriv vad du tycker om den! Skulle bli sjukt glad, puss

2009-12-01 @ 19:07:28
URL: http://matildaelisa.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0