Tisdag morgon!

2009-12-15 @ 06:43:07
Hej ligger i sängen med datorn i knät
ska snart försöka fixa håret, sedan hitta några roliga kläder (har pyjamas på mig nu) sen ska jag vandra till bussen, och gå i tid idag så jag slipper stressa för det sägs vara mycket snö ute, hoppas bara dem har plogat annars blir det inte roligt :/ Annars är min dag väldit bra lektion mellan 8:40-9:00 eller lektion är det inte utan mentorstid och det brukar vi typ bara prata på. Sedan hål sen bärjar jag inte förrens 10:45-11:45, så det blir att åka med 12:17 tåget hem och är då hemma igen i ställdalen runt 1 tiden (kollade exakt: 12:52) så det blir att gå från station och hem, sen blir det att baka snoddas hemma. Just nu har jag verkligen ingen lust med det :/ menmen har nog det när jag kommer hem ska ni se (Y) nej nu måste jag göra i ordning mig! PUSS, skriver mera när jag kommer hem, kanske innan jag bärjar baka, vi får se. Förävrigt så sitter jag med den gamla datorn haha ^^

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0