Tisdag

2009-12-15 @ 21:44:01
Hejsan, känner att jag är lite lost på dagarna nu innan jullovet börjar. Men det är väll tisdag idag :)

Dagen vi hade mentorstid imorse mellan 8:40-9:00 pratade bara, sedan håltimme jag och P jobbade med projektarbete ca 1 timme. Efter det dags för Pedagogiskt ledarskap, blev att prata på det också så inte så mycket gjort eller vi bestämmde att på fredag blir det fika, P bakar och J köper julmust/cola. Bra snälla är det <33

Annars så åkte jag med 12:17 tåget hem, och gick hem i snöstorm ^^
har snöat hela dagen, och snöar ute fortfarande, det gillas. men tillbaka till tv:en, imorgon är det skola som gäller typ mellan 8:40-14:35 så blir 3-tåget hem.
Hoppas ni får en bra onsdag, puss!


UPPDATE;
kom på att jag måste ju berätta att när vi kom till tåget i ställdalen så fick vi gå av på nya perrongen, så nu finns det två! Dä ni ^^, bild kommer någon dag ska ni se. Men det tråkiga med det var ju att dem inte hade sopat av den, så där var det ju inte så lite snö haha menmen vi tog oss ju hem. Men nu har man invigt den också! :)

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0