Planering för vecka 52

2009-12-21 @ 19:43:23
Måndag: Pappa och jag ska åka in till Kopparberg och handla lite. Sedan blir det att baka kakor.
Tisdag: Baka idag igen, sedan när mamma kommer hem så ska vi åka till Ludvika och handla lite, blir bland annat Åhlens, Willys och lite så. Ska även kolla på lite kläder. Och jag måste också hinna städa!
Onsdag: Slå in de sista julklapparna, pyta, klä granen, koka knäck, rulla mandelmassa bollar och allt annat som man måste göra dan före dopparedan! :D Städa färdigt, beroende på hur långt jag hann igår!
Torsdag: JULAFTON, kommer folk hit vid ca 13:00 eller ja dem kommer väll lite före, då vi äter runt 13, sedan Kalle Anka, och julklapps öppning. Vi blir iallafall 12 stycken här på jul, det blir trevligt! :D
Fredag: JULDAGEN, ta det lungt på dagen och lite så sen på kvällen blir det att åka till Gocart banan i Grängesberg för mat och dryck + umgås. Ska dit med syster och hennes kompisar!
Lördag: Bara ta det lungt, och äta godis :P
Söndag: Samma här bara ta det lungt! :D

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: I S S A

sv: jag vet faktiskt inte, men jag hittar säkert på någonting rolig? vad ska du göra själv? :D

2010-01-03 @ 23:11:06
URL: http://isabelleg.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0