Planering för vecka 50

2009-12-06 @ 22:11:59
Måndag: Skola jag åker in med 7 bussen så att jag kan plugga lite på samhällskunskapen, sen är det dags för prov i just samhällskunskap och inte tränat mycket ska ni veta så blir väll ett IG. Ska även lämna in min budget på samma lektion hoppas nu att det går bra på den. Sedan blir det lunch och sen har jag ingen lektion förrens 14:30 då min massage börjar då också med prov, min mamma kommer till skolan för provet är praktiskt vi ska göra en helkropps massage på någon. Så blir att kolla igenom dem papprerna på min lunch imorgon. Sen efter det är slut så åker vi hem till L&D och fikar, länge sen man såg dem nu så det blir roligt! Efter det blir det hem och ja plugga!
Tisdag: Mentorstid först, och efter det har jag utvecklingssamtal så blir lite sen till historian men det gör verkligen ingenting! Sen tror jag nog att det blir att åka med 11:32 tåget mot Örebro för om jag inte har fel så ska vi på ett studiebesök, så det visar sig när jag kommer hem, antagligen med 17-tåget (om det inte blir tåg hem). Hemma blir det iallfall pluggning!!
Onsdag: Skola som vanligt, vi har redovisning av olycksfallsvården (tror jag) men ska inte göra muntligt så det blir att sitta och lyssna, efter det blir det prov i svenska B, kan ju hoppas att det går bra! Och sen så har vi en uppgift som vi ska lämna in på Magdas lektion om identitet. Hem med 14:59 tåget, och mamma hämtar mig förhoppnings vis vid station i Kopparberg.
Torsdag: Skola som vanligt, och för ovanlighetens skull så har jag inte en enda läxa eller prov som ska göras idag (en så länge vill säga) så skönt!! Men blir iallfall att åka med 14:59 tåget hem idag också, och hoppas att mamma hämtar mig vid station ^^
Fredag: Så himmla skönt med fredag ska jag säga er!!! Fast det blir en lång dag i skolan, mindre roligt. Har lite oliak lektioner, sedan "redovisning" på magdas lektion jag ska vika skjortor med typ halva klassen, kan bli skoj! Sedan hem med bussen/tåget har inte bestämmt mig.
Lördag: Bara ta det lungt!
Söndag: Tredje advent idag, blir advents mys!

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Ja, det hoppas jag också på :) Vi får se! Kram :)

2009-12-06 @ 22:34:44
URL: http://ellerenellen.blogg.se/
Postat av: I Z Z A H ~ S V A R A R

just nu så kan jag ej sova så jag svarar på lite kommentarer medans jag ser på en film



så är allt bra med dig då ?

2009-12-07 @ 05:08:25
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE
Postat av: LIENE

sv: Gott var det verkligen:)

2009-12-07 @ 12:56:42
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: rebecca

Oj blir en hård vecka för dig! :)



svar: hehe jadå :D ingen orsak ^^

2009-12-07 @ 13:11:29
URL: http://beccsbox.blogg.se/
Postat av: Anonym

sweet blogg! :)

2009-12-07 @ 14:38:37
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Anonym

Förl¨åt för att jag inte har svarat men jag hoppas att du harhaft en bra helg :) Vad gjorde du ??:P

2009-12-07 @ 19:11:16
URL: http://abouutmylife.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0