Onsdag...

2009-12-16 @ 17:38:01
...och en dag närmare jullovet!

Onsdag idag, och vad har man gjort, jo skolan. Först olycksfallsvård några som redovisade sedan skrev vi våran rapport om brandstation och lämnade in. Sedan lunch följde med J&J sedan till A huset och vänta på nästa lektion som var Svenska, vi fortsatte att kolla på filmen "skicka vidare" faktiskt bra tycker jag. Och det blir att kolla klart på den imorgon! :D Efter det hade vi psykosocialt arbete med magda, skrev lite frågor och så, sedan fick vi sluta så blev att åka med 14 tåget, men jösses va folk det var men fick iallfall sitta. Sen klev jag av i ställdalen där pappa stog och väntade, hemma så skalade jag potatis till maten, och nu har jag precis ätit och sitter här vid datorn. Och senare närmare bestämt vid 20:00 är det dags för Bonde söker fru (som förövrigt går ons-tors-fre denna vecka!) Sen ska man väll sova, och ladda för dagen imorgon, inte en aning om när jag slutar, eller egentligen 14:35 men det beror på åker med 12, 14 eller 15 tåget hem! :P
Nu ska jag lägga upp dagens outfit, och nedräkning! Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0