Minus 23 grader!

2009-12-30 @ 00:33:25
Hejsan!
Just nu sitter jag här gör väll inte så mycket mera än att springa upp och ner och lägga in ved stup i kvarten ^^
Mamma och Pappa är inte hemma, dem åkte runt 18-tiden till K&M och där är dem kvar ännu, men dem borde komma hem snart. Kanske? ^^ Menmen inte det jag skulle prata om, utan nått helt annat!

Ute just nu är det ca -23 grader, helt sjukt. Under dagen har det vart runt -18. jag och mamma tog oss iallafall en promenad, och självklart följde även kameran med mig, så tänkte visa lite bilder.
Kan ju säga att det har vart en ritkgit fin dag, och en riktig vinter dag. Men kyla, klarblå himmel och en sol som lyser!



  









Sådär lite bilder från våran promenad!


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Sofia [gaspedal.blogg.se]

vilka härliga bilder, önskar att vi här i skåne också fick ha lite snö :)



svar: tack så mycket :D

2009-12-30 @ 19:59:18
URL: http://gaspedal.blogg.se/
Postat av: Malin

fina vintriga bilder!

2010-01-01 @ 14:09:04
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0