Min torsdag!

2009-12-10 @ 21:40:13
Förövrigt bara 14 dagar kvar till julafton!

Hejsan.
Mycket trevlig dag idag faktiskt, dagen bärjade med Sovialtbehandlings arbete gjorde väll inte så jätte mycket, fick iallfall veta betyg, hon tyckte jag låg på ett VG i dagens läge, och det är jag nöjd med! :D Efter det var det svenska han hade tyvärr inte rättat provet, menmen blir nästa vecka vi får veta det. Vi började iallfall kolla på en film tror den hette skicka vidare (om jag inte minns fel) Den är iallfall bra, men nu får vi vänta ända till nästa vecka tills vi får kolla på den igen. Efter det så skulle jag gå och prata med historia läraren men möter henne i korridoren (Y) så frågar om jag får jobba hemma och det fick jag, sedan åkte jag och Emelie med Therese ner på stan först till banken sedan till Bellas lånade pengar av Therese och tog en baugette! MUMS
Sedan tillbaka till skolan, och hämta väskan sen gick jag ner till station för att ta tåget 13:31 till Örebro sedan hem till A. Kollade på film och lite så, ritktigt roligt! :D Vart att jag åkte hem med 17:47 tåget, förresten man kan åka på gamla biljetter, jag har testat idag haha ^^


Nej men nu ska jag sova, morgon dagen är fullspekad (stavning?) först skola eller först kolla på lucia sedan samhällskunkap, sedan pedagogikt ledarskap (då jag ska vika den dära skjortan som jag tjatat om, haha imorogn ska jag göra den!) Sedan lunch, får se vad man hittar på, och efter det så blir det historia jobba med arbetet och sist religion efter det så blir det att gå hem till syster och hennes kille där vi ska vänta på mamma som kommer typ 17:50, sedan blir det att åka till skolan igen och kolla på Lucia igen ^^ Denna gång är pernilla med! Ska bli jätte kul att kolla på, sedan blir det hem och kolla på IDOL FINALEN!!

Så nu ska jag sätta kameran på laddning sedan sova, eller ska spela lite nintendo ds en stund ^^ ;)
PUSS

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Anonym

tack du!! :)

2009-12-10 @ 22:01:56
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: REBBAN

nja sådär e ju sjuk sj då kram

2009-12-10 @ 23:45:47
URL: http://rebbsann.blogg.se/
Postat av: REBBAN

ahh okok .. tack det ska jag göra kram

2009-12-11 @ 22:11:13
URL: http://rebbsann.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0