Måndag 7 december -09

2009-12-07 @ 20:59:35
Hejsan!
Idag är det måndag ännu en gång, veckorna bara springer fram och nu det är bara 17 dagar kvar till Julafton, och ute bara regnar det och är inte alls snö och minusgrader. När kommer snön?

Min dag då den har bestått av prov på de två letkioner jag har haft idag. Men kan börja från början, åkte ju in på morgonen så jag skulel kunna träna lite på samhällkunskaps provet och hade några klasskompisar som sällskap, så vi där tillsammns och tränade, sedan var det dags för provet, eller först lämnade jag in budgeten, sen dags för prov. satt kva längst av alla och lämmnade in provet typ 11:15 och så slutar vi hon han inte rätta dem (hon rättade nämligen eftersom att folket gick så man fick veta på en gång) men jag och P var ju kvar ssit så hon han inte men hon kollade igenom det lite och sa att vi behövde ju iallafall inte göra omprov så minst G har mna ju då iallfall, riktigt skönt för har varken lust, ork eller tid för omprov! Så himmla glas är jag och det blev ännu bättre när vi redan samma lektion lämnade u in när vi kom dit så fick jag tillbaka min budget och den fick jag VG+ på. Ritkigt nöjd!! :D

Sedan hade jag ingen letkion från 11:15- ca 14:30 ganska drygt ja. Men var med pernilla ner till Å-huset där hon gjorde prov och jag satt och pluggade lite massage. Sedan upp och äta sen satt jag i A-huset med några klasskompisar, haha och typ när vi skulle gå så fastnade jag, haha min knapp på tröjan åkte ner mellan springorna på bänken haha (svårt och förklara) haha men herregud va vi skratta, men loss kom jag ^^

Sedan var det dags för massage prov teoretiskt, vi skulle göra en helkroppsmassage Mamma var här och fick den, och jag hoppas väll att det gick bra, får nog veta det på måndag då det är sista gången för den kursen!

Men just nu så ska jag gå in och kolla på en uppgift vi fick av Magda som ska vara klar på onsdag, om identitet.
får vi se hur det går, för jag fattar inget av den ^^ Men ska börja lite idag, för vi har också prov i svenska på onsdag! Så lika bra att jag börjar m,ed identiteten idag så det inte blir så mycket imorgon! :D
Skriver mera lite senare ikväll!
PUSS

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0