Lite försenad

2009-12-18 @ 22:08:36
Hejsan, dagens outfit blir försenad. Batteriet i kameran är slut, och ligger just nu på laddning. Så ni får den nog kanske imorogn eller på söndag! Menmen, jag tror ni klarar er :D

Förresten så imorgon blir det att julshoppa (ALLA julklappar ska köpas imorgon) för då drar jag, mamma & mormor till Örebro för en heldag på Marieberg, där det kommer spenderas pengar!
så kommer hem på kvällen någongång, antar jag så imorgon kommer det inte bli någon bra bloggning, kankse ett-två inlägg innan jag går och lägger mig men får se. Men jag är i annat fall tillbaka på Söndag! :D
Och nu snart blir det sängen, upp vid 8 imorgon :/ ^^
Puss

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: rebecca

Ställdalen? Aldrig hört talas om :) Jag bor i Göteborg och vi har fått ett vitt täcke faktiskt! Rätt ovanligt för att vara här ;D

2009-12-18 @ 22:19:36
URL: http://beccsbox.blogg.se/
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

SV: Trevligt att du läser min blogg! :) Ska ta och kolla igenom din.

2009-12-19 @ 21:16:14
URL: http://etalvis.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0