Dagens lista - Tisdag

2009-12-01 @ 19:46:23
Dagens låt: Blandade låtar från spotify.
Dagens dusch: I kväll.
Dagens frisyr: Uppsatt för jag orkade ej göra något imorse.
Dagens smink: Ingenting.
Dagens kläder: Jeans, linne och tröja men just nu har jag mjukiskläder.
Dagens händelse: Att vi fick åka en fin buss imorse med blå ljus, haha ^^
Dagens planer: Skolan.
Dagens vill ha: 18 december, bara 17 dagar kvar sen har vi jullov!!!
Dagens saknad: Mina syskon, ett tag sen man såg dem nu :(
Dagens tråkigaste: Skoldagen, seg var den.
Dagens måste: Hmm inga måsten idag tror jag.
Dagens dricka: Juice i skolan, och sen mjölk hemma.
Dagens köp: Hmm ingenting.
Dagens mat: Spagetti och köttfärssås i skolan och hemma blev det torsk och äggsås.
Dagens mående: Det är bra, eller jag är sjukt trött!

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Emelie

Har du ingen gästbok som man kan svara i på dina kommentarer som du kommenterar på min blogg? :p



Svar på din kommentar: Ja, det var skönt att man fick lite positiv feedback från lärarna i kurserna på utv - samtalet ;) Och nej Emma, jag kommer inte på Torsdag ;)<3<3 Love you!

2009-12-01 @ 20:33:40
URL: http://emeliiee1.bloggplatsen.se

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0