Cdon.se

2009-12-27 @ 15:24:00
Hejsan, idag tänkte jag beställa lite filmer från cdon, fick ju 200:- av Lena&Dick i julklapp och det ska jag köpa två filmer som jag önskade mig, sedan lite andra filmer som jag hittade.



High school musical 3 (99:-)
Denna film önskade jag mig, men fick inte så jag köper den själv. Har både 1&2:an så måste ju ha 3:an också sen var den inte så dyr heller.


So little time, vol 3 (49,50:-)
Har väntat hur länge som helst att den här ska gå ner i pris, den kostade förrut 179:- (om jag inte minns fel) men kostar nu bara 59:- och sen har cdon erbjudande att om man köper två filmer (dem har valt ut massa) så får man köpa 2 för 99:-. Så nu passar jag på att köpa dessa, har även här både första och andra filmer (av fyra) och man får alltså köpa den för 49,50:- om man köper två.


So little time, vol 4 (49,50:-)
Samma här detta är nummer 4 och ingår i samma erbjudande. Så får den ovan och denna film för 99:- tillsammans.


Love in Manhattan (49,50:-)
Här också ingår också i erbjudandet 2 för 99 så kollade igenom deras urval och valde ut 2 till som verkade bra, så det blev denna.


A cup of love (49,50:-)
Och samma erbjudande här också 2 för 99:- så valde denna film också, som verkade bra.



Marley och jag / Bröllopsduellen (ord pris 179:-)
Sen om man köper för över 200:- så får man köpa en dubbel DVD för 69:- (ord pris: 179:-) Och jag önskade mig Marly & jag och den fanns med, och den filmen som är med också är bröllopsduellen och den har jag länge velat sett så det passade perfekt att dem fanns tillsammans.



Och ja nu vad blir allt att kosta, det blir alltså 7 filmer som tillsammans blir 366:- tycker faktiskt det är väldigt billigt det är faktiskt bara ca 53:- per film/bok ^^
Sen har jag också gratis frakt så det blir bara 366:- sen fick jag ju 200:- i julklapp så de jag ska betala blir egentligen bara 166:-
Trackback
RSS 2.0