Årets sista dag!

2009-12-31 @ 13:56:45
Årets sista dag, den 31 december är här!
Och imorgon är det ett nytt år, ett nytt år med nya möjligheter, 2010 here i come!

Nyår blir att fira tillsammans med K, M, GB och såklart mamma, pappa och jag. Dem kommer hit runt en 18-tiden.
Vi ska vara här hemma (så det kommer bli lite uppdate under kvällen) det blir att äta tre rättersmiddag det kommer bilder typ imorgon på vad vi åt och så och andra bilder från kvällen. Tror iallafall att det kommer bli trevligt, och sen vid 12 blir det att skåla och sedan ut och skjuta raketer!

Men om jag inte skriver mera idag så vill jag önska alla läsare ett ritkgit trevligt nyår
GOTT NYTT ÅR


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Viktoria

Gott Nytt År! :D <3

2009-12-31 @ 17:14:18
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0