Sen update

2009-08-25 @ 19:38:23
Hej
Sitter i min säng för tillfälle och skriver detta tänkte berätta om min dag,
Som jag skrev i morse så gick jag inte upp samma tid som igår, haha. menmen han allafall till busse, minre bra att jag inte han äta någon frukost, men också för att jag mådde så illa. Kom till linde och skolan runt kvart över 8 då våran första lektion var mentorstid, pratade lite och ingen har vi som säger maten :( brukade jämt vara magnus som gör det, men nu är inte han våran mentor längre :( iallafall efter det så hade vi histora, sjukt tråkigt läraren var inte där så vi hade vikarie, vi startade ett grupparbete som ska redovisas på torsdag vecka 36 (tror jag, inte denna torsdag utan nästa.) Sen pedagogiskt ledarskap med magda, vi disskuterade en film som vi kollat på förra veckan lite svårt att disskutera vi har kollat på många filmer förra veckan, men men och + att det var bara jag och en till i min grupp som hade sett den ^^ men gick väll bra ändå. Sen lunch drog nr på stan och hade tråkigt ^^
sedan tillbaka till skolan där vi hade socialtbehandlingsarete (tror jag det heter) där vi gjorde först värderingsövning. sedan läste hon ur en bok. jusstja på den lektionen åkte vi med emelie ner till resebyrån och hämtade våra papper, ett steg närmare nu! vi hade nämligen en liten rast på den lektionen så vi kunde åka iväg. Sedan sista lektionen hade vi religionskunskap, dryg var det. Fick nå häft med massa ord vi skulle skriva vad dem betydde. sedan 16 bussen hem och hemma vid 17!
Det var min dag, nu ska jag gå ner och ta en muffins som jag har bakat i förrgår med ett glas mjölk!
Puss skriver mera senare :)

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Karin

svar: haha, jag har märkt att min skola är ganska sen. ja, det är en ny skola. scary.

2009-08-25 @ 20:36:05
URL: http://karinsuniversum.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0