Planering inför vecka 36

2009-08-30 @ 22:44:09
Måndag: Skola, jag börjar vekcan med sovmorgon så börjar inte förrens 10:15 så jag ska åka med tåget som går 8:58. och är framme i linde 9:33. Men börjar inte förrens 10:15 då. men men då har jag samhällskunskap, sedan ett långt hål på 2 timmar! börjar inte förrens 13:15 igen Då med massagen, blä tycker inte om den kurse så inte så taggad för den imorgon. Hemma vid 17:00.
Tisdag: Skola, mella 8:40-16:00. orkar inte äns berätta om dagen, blir bara trött då kan ju iaf säga att jag har 5 lektioner (varav en är mentorstid) Hemma vid 17:00
Onsdag: Skola, låång sovmorgon <3 love it, börjar 12:00 så halva dan har redan gått då! för vi har ingen olycksfallsvård på morgonen så åker med ett tåg som går vid 11 tiden tror jag det var. Sen när jag kommer till skolan har jag pedagogiskt ledarskap, sen psykosocialtbehandlings arbete. Och sist projektarbete då vi kommer få veta vilka handledare vi ska få ha. Hemma vid 17:00
Torsdag: Skola, 8:40-14:35. lång lunch har vi iallafall. åker nog med 15:00 tåget hem. Så hemma vid halv 4 någon gång. Jusstja vi har redovisning idag på historian, usch och fy!!
Fredag: Skola, äntligen fredag!!! men drygaste dagen typ 4 kärnämnen går från 8:40-15:10 så åker nog med 15:35 bussen hem.
Lördag: Inte hemma själv för en gång skull, mamma och pappa ska vara hemma denna helg! ska försöka måla klart garaget, kanske städa vinden och lite så.
Söndag: Blir väll typ samma planer som lördagen.

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Viktoria

Vilka långa dagar du har,usch.Dina måndagar liknar mina hur de var i trean,inte roliga.Tur att du inte har Psykologi på måndag's eftermiddagarna för den kursen tar död på en,haha! :D

2009-08-30 @ 23:02:25
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0