Planering inför vecka 35

2009-08-23 @ 22:26:24
Måndag: Skola, vi börjar med projektarbete, i 90 minuter sen Samhällskunskap hoppas vi gör nåt roligt, eller jusstja vi ska kolla klart på filmen. sen lunch + hål i två timmar då jag inte har naturkunskap så börjar inte förrens 13:15 med individuellt val, då jag har massage. och den håller på i 165 minuter, det är riktigt länge! sedan kommer man hem klockan 17, och då blir det att ringa(läs mamma ringa) till tandläkaren och ändra tid.
Tisdag: Skola, lektioner från 8:40-16:00. Mentorstid först, Historia, Pedagogiskt ledarskap lunch socialtbehandlingsarbete och sist religionskunskap. Samma som igår kommer hem klockan 17.
Onsdag: Skola. Börjar med en lektion på 160 minuter! Olycksfallsvård ända fram till lunch alltså till 11:20. sedan då lunchPedagogiskt ledarskap efter lunch sedan en lektion jag inte vet va den heter haha ^^ och efter den projektarbete ända till 16:00 så tredje dagen i rad man kommer hem 17.
Torsdag: Skola. Socialt behandlingarbete på morgonen. Lunch sen. tidigaste lunchen vi har på hela veckan redan klockan 10:20 börjar den. sen efter det svenska, och sist historia. Åker med 15:00 tåget eller med 15:35 bussen, det beror på. Får se hur det blir.
Fredag: Skola, jag hatar fredagar, dem lektionerna vi har då! Börjar dagen med 90 minuter samhällskunskap, sedan 80 minuter svenska  efter det har vi lunch. och sen tar vi nya tag med 85 minuter historia och avslutar dagen, och hela veckan med 60 minuter med religionskunskap
Lördag: Ta det lungt, inget planerat.
Söndag: Ta det lungt, inget planerat.

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0