Lista - för jag har tråkigt!

2009-08-11 @ 01:01:13

Namn: Emma.

Piercingar: Inga.

Tatueringar: Inga.

Längd: Typ 167 cm.

Skostorlek: 36-37.

Hårfärg: Brunt.

Fräknar: Nej.

Motto: Ta en dag i taget.


Kär? Vet faktiskt inte

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja.

Tycker du att du är attraktiv? Vet inte.

Dricker du? Nje, nån cider då och då.

Röker du? Aldrig, det är äckligt.

Vilket schampo använder du? Vo5 eller nått sånt.

Vilken parfym använder du? Kommer inte ihåg va den heter.

Vad är du rädd för? Ormar, grodor, döden.

Gillar du att tvätta? Haha ja faktiskt.

Gillar du berg- och dalbanor? Ja eller, iallafall lisebergbanan, i love it!


Senaste...

Filmen du hyrde? Inte hyrt en film på jätte länge.

Filmen du köpte? Faktiskt tre filmer, bla Ciao Bella.

Låten du hörde: Yohanna - it is tru.

Låten du laddade ner? Jätte länge sen så kommer inte ihåg.

Personen du ringde? Mamma.

Personen som ringde dig? Mamma.

TV-program du såg? Sommarkrysset.

Person du tänkte på? Hehe, de du ^^


Favorit...

Låt: Finns många! 

Sak att göra: Umgås med nära och kära.

Sport: Innebandy är kul!

Dryck: Haha måste säga vatten.

Kläder: Leggings och nått till :)

Film: Finns och jätte många, kan inte säga en favorit.

Bil: Lamborghini eller ferarri eller corvette haha ^^

Serie: VÄNNER lätt, eller full house. <3


Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Jao. 

Gråtit över en flicka? Hmm vet inte, tror inte det.

Ljugit för någon? Ja.

Varit i slagsmål? Nej.

Blivit arresterad? Nej.

Träffat någon från internet IRL? Japp :)


Antal...

Gånger du varit kär? 1

Gånger ditt hjärta brustit? 1 

Hjärtan brustet på grund av dig? 0, hoppas jag. 

Tjejer du kysst? Ingen, eller på kinden.

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Knappt nån.

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Hmm vet inte, några gånger.


Senaste...

Boken du läste? Läser just nu När ingen annan ser.

Personen du fick e-mail av? Nån reklam grej.

Personen du fick brev av? Skolan.

Personen du fick sms av? Pernilla

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Idag. om man räknar med dem som bor hemma har två syskon så om man räknar med dem så var det ett väldigt bra tag sen.

Saken du köpte? Böcker och filmer.


Vad har du gjort idag? Målat garaget och plcokat kantareller.
Var det kul? ja det var det.

Brukar du svära mycket? Inte så. 

När stiger du upp på morgonen? Olika, nu på sommarlovet och helger vid 10-tiden men när skolan drar igång blir det vid 6!

Vad har du på dig? Pyjamas byxor och en t-shirt.

Vad ska du göra ikväll? Det är kväll nu, eller natt. så ska egentligen sova ^^ 

Vad är du allergisk mot? Inget tror jag.

Var har du ont? Nacken för att jag sitter så konstigt :P

Använder du hårspray? Japp, fast inte varje dag.

Kan du stå på händer? Japp det kan jag.

Håkan Hellström eller The Ark? Ingen men om jag måste välja så väljer jag The Ark.

Salt eller socker? Socker.

Gillar du ketchup? Japp.

Är du glad nu? ja det är jag, eller inte så egentligen, För min vänner säsong 10 vill inte funka :(

Var du glad igår? Japp!

Vad dansar du till? Musik.

Stockholm är... ? Sveriges huvudstad.

Göteborg är... ? Ett mysigt ställe.

Kan du sjunga? Alla kan sjunga vissa bra andra mindre bra, jag tillhör dem sistnämnda.

Spaghetti eller makaroner? Spagetti

Land du vill besöka? Australien, Frankrike, Italien, Spaninen och USA!


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0