Godmorgon, tråkväder.

2009-08-26 @ 06:36:09

Hejsan
sitter här nu gick upp i tid idag också, vid 6 gick jag upp så nu ska jag gå ner och äta lite frukost, eller först skriva ut ett pappaer från mammas dator, skulle egentligen ha mailat det men kommer inte ihåg vad hon hette eller jo vet vad hon heter men inte mail adressen., Så får bli på papper idag, men den är ju faktiskt data skriven, så lite glada blir dem nog ^^ Men nej nu skriva ut ett papper sedan äta frukost, borsta tänderna jussja måste fixa håret också.
Förresten angående min rubrik så regnar det här idag :( nilla skickade ett sms vid 6 tiden och frågade om jag också kunde ta mjukisbyxor för hon ville inte vara själv, jag tyckte det lät som ett pra alternativ. Speciellt när det regnar och så. Jag kommer inte skriva mer på hela dagen så uppdate när jag kommer hem, vid 17:00 tiden i eftermiddag!
Puss, och ha en bra dag!


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0