Gina tricot

2009-08-02 @ 23:40:58
Hejsan!
Åhh sitter och kollar på gina tricot´s hemsida. och jag älskar deras käder hittade jätte mycket snyggt.
så nu vill jag till en gina tricot och shoppa, haha ^^
men iallafall tänke visa er lite av det jag hittade, och som jag vill ha!
tyvärr har dem inte jeansjackan jag vill ha som dem har ute i butikerna, men allt finns inte med på internet som jag ändp tycker är synd, och undrar varför dem inte har det? tänk vad lätt det skulle vara då och tänk om alla affärer hade web-shop. va lätt det skulle vara. och smidigt, visst frakten kostar lite men än sen, bensin kostar också. och jag tror nog att benisen är lite dyrare än vad frakten är. Så det skulle vara smart. Men iallafall visa kläder var det ^^

  
det är bara lite av det dem har, och jag vill ha!

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: jenny

jag vill oxå ha :)

2009-08-04 @ 22:03:38
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0