En vecka kvar :/

2009-08-10 @ 22:45:54
Hejsan
idag är det typ bara en vecka kvar på lovet. Hur jobbigt låter inte det!
blä vill inte tillbaka dit, okej ska bli kul att träffa alla. men lektioner och läxor och sånt det skiter vi i tycker jag!
haha, som om det någonsin skulle hända, nej tänkte väll det.

Men vad har man gjort idag då?
jo jag har målat klart garage väggen (läs: halva) för når inte längre, haha. så typ imorgon ska jag fortsätta med den andra gaveln, heter det så? menmen bilder kommer!
sen var jag ut med mamma och plockade svamp, vi hittade massa. + att vi plockade röda vinbär!
åhh jag älskar röda vinbär, nästan de godaste bären. Eller nej smultron är också riktigt gott!

vi slänger in en liten fråga här, som skulle vara kul om ni svarade på:
vilket bär tycker ni är godast. som typ hallon, vinbär, blåbär mm? :D

Annars har ja inte gjort så mycket idag. Eller på kvällen satt vi ute på trappen och kollade på blixtrarna, kom värsta åskovädret, och blåste som bara den, och regnade!!!
menmen, nu har det slutat, och tror fatiskt inte att det regnar heller. men kan ju bara säga jag är så glad att det inte var helg och jag var hemma själv! haha

Menmen nu ska jag gå ner sen ska jag nog faktikst kolla på filmen De vuxna, med Björn Gustafsson i en biroll!!!
imorgon kommer förresten en recension av filmen ciao bella :)
men nu movie time.
Puss


Glöm inte kolla in veckans blogg: HÄR
blev ju amanda som blev det, så kika in på hennes blogg,
förresten så har hon en frågestund just nu (om hon inte stängt den) så varför inte gå in och fråga någonting? :)

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: amanda

sv; tack! Nej det har jag inte :P

2009-08-10 @ 22:50:09
URL: http://musikunge.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0