Dag med Anna

2009-08-30 @ 00:30:30
Hejsan

jag bjöd min syster på tacopaj idag när hon kom hit, god vart den. Tur det och förresten så hittade jag ett recept på nätet jag tog. men gjorde inte precis som det sog, var mest pajdegen jag ville veta hur man gjorde!
 

Sedan så spelade vi en omgång monopol som jag vann, haha jag är grym på monopol iallafall när jag spelar med anna, jag vinner jämt! idag när hon vart bankrutt så hade jag över 200 000:- det är lite nice! haha men man ska inte säga för mycket en vacker dag ska ni se att hon vinner ^^ (kanske)
 

Sen bakade vi ju även tårta, som jag sagt.
och den blev och se ut såhär, och den var sjukt god ska jag säga er!

halvfärdig


helt färdig


Mums va gott det var. och va kul det har vart att haft anna här. hehe blir mycket skratt tillsammans och jag älskar det! :D<3
Nej nu ska jag faktiskt sova. får se vad man hittar på imorgon, PUSS

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0