31 augusti

2009-08-31 @ 20:07:23

Hej
sista dagen i augusti månad, sommar månaderna är borta nu. Nu kommer mörkare tider, med hösten och vintern..
Hade ju inte tackat nej till några månader till av sommar, med gröna träd, sol och kvittrande fåglar ^^
Men jaja, dagen idag då:
Jag hade sovmorgon så åkte med 8:58 tåget imorse vaknade med huvudvärk också men bestämmde mig för att gå till skolan ändå, med hopp om att det skulle gå över. Aja jag kom till linde vid 9:30 gick upp till skolan och satte mig där på bänkarna och pratade lite med några klasskompisar.
Sedan kom pernilla, ut från lektionen och vi väntade på emelie sedan gick vi till samhällskunskapen där vi fick en uppgift, satte oss i en holk och skrev den lektionen är en timme, och första halv timmen så satt vi och snacka om allt och ingenting. haha vi måste sluta med det, så vi blev kvar sist, så sara (läraren) kom in till oss och satt där

Sen följde jag med pernilla som skulle äta mat på bella´s tillsammans med en kompis till henne så höll dem sällskap sedan gick dem till lidel och jag gick till tåget som skulle gå ca 12:15 så var hemma i ställdalen ca 12:45, och gick hem och gick riktigt sakta, haha så var hemma runt 13:05.
Åt lite och gick och la mig, vaknade av att pappa kom hem och kom in till mig, och sa hej sedan låg jag kvar i sängen till maten var klar, åt mat sen kollade jag på tv tillsammans med pappa och nu sitter jag här.
Och ska snart skicka iväg en svenska uppgift till min lärare jonas!
Tänkte bjuda på lite bilder från dagen, tyvärr är dem med mobilkameran menmen, det får duga.

I lindesberg:


På tåget:
  

På väg hem:
 
 


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0