22:18

2009-08-25 @ 22:18:09
Hejsan
nu ger jag upp denna dagen och går och lägger mig ^^
eller först tänkte jag visa lite bilder från idag, jag tog med mobilkameran

I väntan på bussen imorgon, var helt själv vid hållplatsen.


samma här i väntan på bussen imorse fast åt andra hållet där uppe ifrån kommer bussen ^^

men nej nu ska jag faktiskt sova, så jag orkar upp imorgon eller först blir det att läsa ett tag, och tagga inför en låång dag i skolan imorgon 8:40-16:00
olycksfallsvård på morgonen i 160 minuter!
LUNCH
Pedagogiskt ledarskap i 60 minuter!
Sen en kurs jag tror heter psykosocialt behandlingsarbete (men är inte säker) i 85 minuter!
och sista lektionen projektarbete i 80 minuter!

Om jag får säga det själv lät det som en mycket dryg dag, så nu sova!
Puss, får väll se om jag skriver innan jag går till bussen.

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0