21 augusti

2009-08-21 @ 21:29:04
Fredagar är ingen bra blogg-dag för vet ni hur trött jag kommer vara när jag kommer hem, vet ni hur våra dagar ser ut!
dem är hemska. Och om ni inte vet ska jag ge er en liten inblick hur en fredag i emmas liv ser ut!
Dagen börjar med att jag går upp vid 06:00 ungefär och gör iordning mig och vid 07:00 stressar jag till bussen små springer. Sitter på bussen ca 1 timme och är då i Linde vid kvart över 8. Går till skåpet och väntar på kompisarna och går till första lektionen som börjar 8:40, Samhällskunskap A som håller på i 90 minuter! sedan slutar den 10:10 och vi har då en rast på 10 minuter går och lämnar grejjerja och hämtar nästa lektions grejer. som är Svenska B och börjar 10:20 och håller på i 80 minuter alltså till 11:40. Sedan börjar våran lunch från 11:40 till 12:35. då vi 12:35 börjar Historia A i 85 minuter alltså så slutar den vid 14:00 och sen en liten rast igen för att hämta nya saker till sista lektionen på dagen. Som börjar 14:10 och håller på i 60 minuter alltså till 15:10. Och det är religionskunskap vi avslutar med då...
usch för denna dag, BARA kärnämnen. och inga softa lektioner utanbara tänka ämnen. som man verkligen måste hänga med stenhårt i. Så ja vad kan man säga om våra fredagar?

Nej så nu är jag riktigt trött. Men ska inte gå och sova riktigt än. ska för det första lägga in dagens outfit. men imorgon ska jag försöka blogga mycket! + att jag ska göra en ny header, och min blogg kommer få ett nytt utseénde! Så kika in i morgon kväll/natt så har det kommit upp! :D
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0