18 augusti

2009-08-18 @ 20:53:06
Hej
(Hann inte blogga innan jag drog till bussen i morse)
skola har dragit igång, och det känns inte äns som vi har haft sommarlov. Det är toppen!
Schemant suger som vi har, så nu känns allt toppen
och inte nog med det skolmaten drar igång igen, inget kan bli mer toppen!
ett litet plus är iallafall att vi fick snygga busskortsfickor haha, fast fanns bara ett fack :(
Nämen så hemskt är det inte, eller?
man får gå upp tidigt
lååånga dagar
äcklig mat
och mentor-magnus slutar vara våran mentor :( det är nått som är sorligt, han är bra!!
så ja det var så hemskt ^^

Mitt schema, dem överkryssade har jag inte!

men en sak som var roligt med att börja var att träffa alla klasskompisar igen!

Iallafall vad har man mer gjort idag, jo efter skolan idag så tog jag och pernilla en sväng till örebro där hon bla skulle byta en tröja, sen käkade vi på donken. gott vare! så kom hem vid 19-tiden idag med tåget, så nu har man tagit en tågtidtabell (Y)
det ända nu som ska fixas är mitt lösenord till datorerna, blää funkar inte nu heller. Blir galen!
så det ska jag fixa nästa vecka..
men nu ska jag slänga in dagen outfit :)
kram

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0