11 augusti

2009-08-11 @ 13:01:51

Hejsan!
om en vecka sitter jag i skolan, bläää.
men inte skol snack nu, jag njuter av de sista dagarna på lovet.

Vad händer idag, jo detta skulle jag behöva hinna med:

  • Städa mitt rum och dammsuga.
  • Vattna mina blommor.
  • Måla garaget.
  • Byta sängkläder.
  • Bränna semesterbilderna på en skiva + andra bilder på en annna skiva.
  • Baka en sockerkaka.
  • Gå ut med min soppåse.
  • Lägga in mina kläder i garberoben.
  • Städa min garderob.

Sen kommer jag inte på något mera.
Ja vi får se ikväll vad jag hunnit med av detta. haha kan bli intressant.

Förresten så funderar jag på en frågestund i bloggen, vad tycker ni (om det finns några som läser min blogg)
jag ska då försöka svara på allt!!
lämna en kommentar om vad ni tycker :)

puss
glöm inte veckans blogg, kika in http://musikunge.blogg.se/


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: frida läs om mode shopping och skönhetstips

sv japp :) skulel vara kul ifall du sttällde upp i min outfits tävling efter som jag kommer ställa upp i din tävling :)

2009-08-13 @ 09:35:20
URL: http://friiiidaenocksson.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0