Ute på balkongen

2009-04-04 @ 15:52:55
Hejsan
sitter just nu ute på balkongen, synd att inte solen skiner men det är skönt ändå :)
sitter bara i tunn lång ärmad tröjja och jeans oc jag fryser inte, det är härligt :D
kanske blir en frukost på balkongen imorgon, då solen ligger på här på morgonen vi får se, hoppas det är sol iaf imorgon :), men annrs då händer det inte så mkt här ska snart dammsuga sen vet ajg inte vad jag ska göra. Nyss svalt maten iallafall, och gott vare, men mkt vart det kvar haha. så nån som är sugen på lite mat? jusstja lovade lite bilder men det får ni i nästa inlägg. Nu ska jag gå in igen och dammsuga medans trullsa är ute, förra gången gömde hon sig under soffan, stackare ^^ Men nu är hon ute, så jag ska gå in och dammsuga. Hörs sen :)
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0