Hemma igen

2009-04-11 @ 23:14:29
Hejsan Hejsan
nämen kolla jag skriver igen, för jag är hemma
kom hem för ca 1 timme sen, åkte med när anna och ted åkte hem, då slapp jag gå hem smart där!
så nu sitter jag här hemma mamma&pappa är nere hos stångberg´s och pratar och dricker.
får se när dem kommer hem, men tror inte (eller vet) att det inte blir än förrens om några timmar.
har haft det trevligt där nere iallafall med god mat, trevligt sällskap och god tårta.
men nu hade jag tänkt att kolla på filmen "sweet home alabama" får vi se om den är bra, sen blir det nog sängen är grymt trött. så blir nog inte att jag är vaken när mamma&pappa kommer hem inatt ^^

bild från dagen:

älskar vädret ute nu, har vart ca 35+ grader i solen idag, gissa om det är nice!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0