God kväll

2009-04-04 @ 23:02:00

Nu har jag badat klart, sjukt skönt vare!
helglyx badat både idag och igår.
får passa på när jag inte kan göra det hemma, eller kan jag väll men vi har ju inte gratis vatten, därför är lägenheter bra!
ja nu kom jag på skriva lite positiva (+) och negativa (-) saker om att bo i lägenhet:

+
Gratis vatten
Gratis ström
Det är mysigt, egen balkong (okej vissa lägenheter har ingen balkong)



-
Allting hörs, bara grannen går på toa, dammsuger
Det ekar
Trappuppgångarna är läskiga
Det ska vara tyst efter 22 (varierar i olika lägenheter, men brukar oftast vara 22)
Man får inte måla om/göra om hur man vill (tror jag inte?)


Kommer inte på nått mera, men listan kommer fyllas på, om ni kommer på nått så snälla skriv :D
Nu blire plugg i nån timme, sen sängen.

Trackback
RSS 2.0