9 april

2009-04-09 @ 17:53:38
Hallo
Sista dagen idag :(
ja precis sista dagen på dagis idag, kommer sakna barnen och personalen väldigt mycket.
har haft det jätte bra där, men det dröjjer nog inte så lång tid tills jag är där igen då jag har sökt sommarjobb där :D

iallafall tillbaka till dagen, efter maten fick dem godis, sen var det skattjakt, sprang runt på hela dagiset, dem var lite galna ^^ men så söta, och tillslut hittade dem skatten som då var ett stort påskägg, och fick godis.
Dem fick ta 5 st, sen fick dem flera sen i en strut, som 3 av dem små satt och åt i soffan, jätte gulligt :)
förresten så var nästan alla utklädda till påskkärringar/gubbar idag, jätte gulligt :)
fick också sluta tidigare vid 14-tiden slutade jag (slutade egentligen 16:00) men var bara 1 barn på nyckelpigan efter klockan ca 2 då alla gick hem. så fick gå ^^, så det var snällt :)
Annars har jag inte gjort så mkt, städat lite grann, och skulle behöva städa mitt rum också men orkar inte så får göra det imorgon, eller under påsklovet :)
men nej nu ska jag kolla runt på internet lite, och läsa lite bloggar :)
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0