8 april

2009-04-08 @ 21:34:42
Hejhej
näst sista dagen idag på dagis :(
har iallafall haft en bra dag, ätit påskluch och vi fick tårta till efterrätt
gott var det, så luchsen idag med dem små tog hela 2 timmar, haha. tiden bara springer iväg.
ute har vi också vart, men hann in innan regenet kom, tråkigt att det ska regna nu när det har vart fint väder.
menmen, får se va det blir för väder imorgon.

Det är sista dagen imorgon på apu:n herregud va fort dessa sista veckor har gått :O
fört gick det jätte sakta men nu har det bara vart "poff" så va det sista veckan.
kommer iallafall sakna barnen och personalen något otroligt mycket, för jag har haft många roliga stunder. <3
men nej nu ska jag sova, så jag är pigg sista dagen imorgon. Jag "jobbar" 7:30-16:00 så blir en lång dag.
ska även intervjuva AM och sen ska jag ta med matkupongerna!
nej nu ska jag sova. Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0