6 april

2009-04-06 @ 20:46:43
Hejhej
GRATTIS JONNA SOM FYLLER 15 ÅR IDAG!

Dagen idag då, har ju vart ledig nu 2 måndagar på rad, men idag var det dags att pallra sig till skolan igen.
Mindre lockande men det funkade, åkte med 8:58 tåget och hade sällskap av Viktoria. Trevligt var det, och en omväg tog vi till skolan, för att det skulle ta löngre tid då inte nån av oss började förrens om ett tag, och fint väder var det så det var bara skönt. Vi gick ner på strandpromenaden och gick den biten. jag gick in till a-huset och viktoria fortsatte, satt där i ca 20 minuter sen orkade jag inte mera, så gick ner till Å-huset och satte mig där i klassrummet och väntade på att vi skulle börja (10:30) sen vart klockan så att vi började pratade lite sen lämnde in arbetet och fick tillbaka gammla arbeten sen sa hon glad påsk och sen fick vi gå, ja kul har åkt ända till lide för en lektion på 20 minuter. sen slutade vi, jag gick upp till skolan till g-huset väntade på emelie och pernilla, sen gick vi till f-huset för E skulle prata med Birgitta, sen vidare ner på stan, först till 37:an och käkade vi satt tilloch med ute (fast det var lite kallt) menmen, sen in på tittin vidare till iis där gick emelie till körskolan och pernilla och jag gick tillbaka till tittin. och sen gick jag och hon till tåget dit även emelie kom sen. sen åkte vi med 12:14 tåget hem, kom er runt 13:05 skönt å komma hem tidigt. :D

Nu ska jag fortsätta kolla på familjen annorlunda sista avsnittet, sen sova.
jag börjar 6:30 imorgon och slutar 15:00, bara tre dagar kvar nu, så nu är det nedräkning ^^
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0