30 april

2009-04-30 @ 17:55:59
Hallå
kort dag i skolan, började runt 10-tiden och slutade kvart över 1.
Alltså helt okej dag, och vi har inte gjort så mycket heller, bara målat ett bord och sen har vi haft idrott
sen satt jag med pernilla på örskolan en stund innan vi åkte med 14:11 tåget hem, och herregud va folk det var
men vi fick iaf en plats. och väl hemma vart det att äta mat pommes och korv och sedan packade mamma/pappa husvagnen sen drog dem till Nitten
Men gissa vem som kommer hit snart?
jo min kära syster Anna.
så ikväll blire massa spel, singstar och ska även tvinga ut henne att hoppa studsmatta med mig ^^
kul blire!
Men nu ska jag sjunga lite singstar och tjuv träna lite.
skriver nog inte något mera förrens anna har åkt imorgon, för hon ska även sova över här! :D
valborg idag också, och det tycker jag är överskattat.
PUSS

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0